středa 18. ledna 2012

RADY NA CESTU = RADY DO ŽIVOTA


Nikdy by mě nenapadlo, kolik lidí má cestovatelské sny, a jak málo z nich je nakonec uskuteční. Po té co vešel ve známost můj australský záměr, nesetkala jsem se prakticky s jinou reakcí než, že by dotyčný jel hned taky, ale z nějakého vážného důvodu (věřte tomu, že všechno je relativní) to nejde. A vzápětí většina neváhala dodat, že mi závidí. Na což jsem odpovídala a zatím stále ještě odpovídám, že patrně není co.

Bylo i pár jedinců, kteří k výše uvedenému přidali nějakou osobní radu nebo důležitou informaci o životě v Austrálii. A tyto by podle mne rozhodně neměly zapadnout:

-       Austrálie je plná šťastných a spojených lidí – na tom asi něco bude, ostatně Austrálii sami místní říkají „no worries country“. Tak jen doufat, že je to nakažlivé.

-       Austrálie má nejvyšší HDP na hlavu – to by možná vysvětlovalo, proč je tu tak draho, oni na to prostě mají,

-       v Austrálii žije nejvíce druhů jedovatých pavouků a hadů – nehodlám ověřovat,

-       v Austrálii žije jediný druh pavouka, samozřejmě jedovatého, který dokáže vyskočit až metr nad zem – viz předchozí bod,
-       klokanům nelez do kapsy, většinou je to dost naštve – rada nad zlatoJ

Nakonec jedna univerzálně platná rada: „člověk většinou spíš lituje věcí, které neudělal, než těch které udělal“.  Dokonalá mantra pro přežití čehokoliv.


Žádné komentáře:

Okomentovat