sobota 21. ledna 2012

DĚKUJEME, ŽE JSTE VYUŽILI SLUŽEB NAŠÍ LETECKÉ SPOLEČNOSTI

Nerada létám. Chápu výhody letecké přepravy (zvláště do destinací, jako je Sydney) a její bezpečnost (nezbývá než věřit statistikám), ale když mi po usednutí do letadla bije srdce jak o závod, rozhodně to není nadšením.

Představa 18 hodin v letadle a celkových 30 na cestě, mě tedy rozhodně netěšila. A to jsem ještě netušila, jak to vypadá, když se člověk vydá přes časová pásma.

Už v Dubaji (8hod pauza, z toho 4 v hotelu) jsem se dostala do zvláštního bezčasí. Sedím v noci - dubajské, ve sterilním pokoji letištního hotelu a dumám nad tím, jaký je den tady a teď, a jak je to doma... Kolik hodin jsem vlastně na cestě a kolik ještě budu....

Při další přestávce (2 hod Bankok) jsem to vzdala. Asi je to jedno, důležité je být na všech "gatech" a kontrolách včas (pozor! místního času) a nechat se unášet k cíli. Jediné co mě trochu vytrhne z letargie je už asi 5 kontrola kabinového zavazadla (pro bezpečnost leteckého provozu cokoliv). Přišla jsem o Becherovku - dar pro australské domácí. Nechápu, v Emirátech nevadila a do Austrálie nesmí?! Že by ji kontrolující Thajka už někdy ochutnala?

Základní záchytné body posledního dlouhého letu:
- pravidelné jídlo
- dostatek pití (alkohol přiměřeně)
- Solitaire na obrazovce přede mnou (tolikrát jako v letadle jsem ho nehrála posledních 10 let)
- hloupý španělský film,ale s AJ titulky
a výběr písní Leonarda Cohena tamtéž. Pravda, ten jsem si mohla odpustit...tolik slz nad temným Indickým oceánem.



Přistání v Sydney a poslední stres se zavazadly. Pod vlivem instruktážního filmu z letadla, přiznávám poctivě všechno, co je uvedeno ve formuláři. Léky pro osobní potřebu (nerada bych vysvětlovala ty tři krabičky antikoncepce nějak podrobněji) a sportovní obuv, protože, věřte nevěřte, byla v kontaktu se zemí. Paroží jako pán u kontroly přede mnou nevezu, takže nemusím kufr otevírat. Trochu zklamání, nikde žádný roztomilý služební psík, jako v tom videu, jen obtloustlí pánové.

Vítejte v Sydney. Je 8,35 místního času a venkovní teplota je 21 stupňů. Společnost Emirates vám děkuje, že jste využili jejich služeb a těšíme se na viděnou na některé z našich pravidelných linek.

Žádné komentáře:

Okomentovat